מנתח אף – ההבדל בין ניתוח אף רפואי לאסתטי

האף מהווה חלק בלתי נפרד מן מערכת הנשימה שלנו, למעשה מדובר באיבר הנשימה המרכזי כך שחשיבותו ותפקודו הינו קריטי. יחד עם זאת אנו רואים לא מעט פעמים ניתוחי אף אשר מטרתם אסתטיים לחלוטין.

ניתוחים אלו צריכים להתבצע בצורה מקצועית על מנת לשמור על תפקוד האף בתהליכי הנשימה. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות על ההבדלים בין ניתוח אף רפואי לאסתטי ועל הקשר ביניהם. אנחנו פה לעשות לכם סדר בשאלות.

נכנסים לעובי הקורה: ניתוח אף רפואי

על פניו ניתוחי אף פלסטי והן ניתוח אף רפואי נעשים שניהם בצורה מקצועית אצל רופא מנתח המתמחה בתחום. ניתוח אף רפואי יבוצע אך ורק בהמלצת רופא. יכולות להיות מגוון רחב של סיבות; תפקוד נשימתי לקוי, מבנה מחיצתי מולד צר או מבנה מחיצתי שנפגע כתוצאה ממכות וטראומות. כמו כן גם במקרים של חולי סינוסיטיס כרוני אנו נרצה לבצע ניתוח מחיצות מטרת הניתוח היא לשפר את איכות החיים של המטופל וצריכה להיעשות בליווי ובהמלצת רופא.

הדמיון בין ניתוח רפואי לבין ניתוח קוסמטי

למעשה אנו מוצאים דמיון רב בין ניתוח אף רפואי לבין ניתח אף קוסמטי, אלו דומים בהרבה מאוד אספקטים גם אם הסיבות אינן שונות במהותן; בריאותית אל מול אסתטית. בשני המקרים הניתוח צריך להתבצע על ידי רופא מומחה ולא מעט פעמים אנחנו רואים מצבים בהם מתבצעים תיקונים אסתטיים במהלך הניתוח הרפואי כך שהם מגיעים ביחד המון פעמים.

גם בניתוח רפואי וגם בניתוח קוסמטי יש לעשות פגישת ייעוץ אל מול הרופא למטופל אשר במהלכם תתבצע שיחת תיאום ציפיות בנוגע להליך ולתוצאותיו הן מבחינה בריאותית והן מבחינה אסתטית. כך שני הצדדים ידעו בצורה יותר טובה לקראת מה הולכים. הפגישה עם הרופא היא חשובה ואנו ממליצים להגיע עם שאלות מראש – כך תגיעו מוכנים הרבה יותר להליך

ניתוח אף: מאיזה גיל אפשר?

במרבית הניתוחים הפלסטיים אנו רואים נטייה מובהקת לבצע ניתוחי אף אסתטיים ורפואיים כאחד רק בתום תהליך הגדילה וההתפתחות הפרצוף. החל מגיל 16. בהנחה והניתוח יתבצע לפני כן צורתו של האף עשויה להשתנות. כל מקרה יבחן לגופו וצריך להיעשות בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

ניתוח אף רפואי – רק אצל מנתח אף מוסמך 

ניתוח אף רפואי איננה מלאכה פשוטה ודורשת מיומנות לצד מקצועיות. בדיוק לשם כך אנחנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים אל מול מנתח אף מוסמך המתמחה בתחום ובעל ניסיון, ותק ומוניטין בניתוח. חשוב לציין שלא רק ניתוח אף רפואי דורש התערבות של מנתח אף מוסמך אלא גם ניתוח אסתטי מאחר והוא טומן בחובו לא מעט אספקטים רפואיים. טיפול אסתטי שיעשה בצורה לא נכונה ומותאמת אליכם יכול לפגוע בכם גם מבחינה בריאותית ולהפך; טיפול שיעשה בצורה לא נכונה מבחינה בריאותית יכול לפגוע בכם גם בצורה אסתטית.

מנתח אף – ד״ר אורי פלג

ד״ר אורי פלג הינו אחד מן הרופאים המובילים בישראל בעולם האף אוזן גרון והפך כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של אלפי פציינטים ברחבי הארץ. אורי פלג הינו בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון, מתמחה באף אוזן גרון בהצטיינות בשערי צדק (2006) ועבר קורסים והשתלמויות בחול ניתוחי אף-סינוסים ובטראומות של הפנים ונחשב למצטיין בתחומו. עוד אודות אורי פלג

ד״ר אורי פלג פועל ללא לאות על מנת לתת מעטפת מלאה הן מבחינה שירותית והן מבחינה מקצועית בכל הקשור לניתוחי אף. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום, יחד איתכם נאפיין את הצרכים שלכם.

בוחרים נכון – בוחרים דר אורי פלג

Picture of ד

ד"ר אורי פלג

ד"ר אורי פלג הוא בעל ניסיון רב עם ילדים וניתוחי ילדים, עם גישה ייחודית, הבנה, וים של סבלנות להקלה והרגעה של פחדים וחששות מהניתוח.

חשוב: כל האמור באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי אישי אצל רופא מומחה!

כל הזכויות על תוכן האתר שמורות לדר' אורי פלג, אין להשתמש או לפרסם בשום מדיה בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב מדר' פלג.

להתחלת השיחה
אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג ממרפאת אורי פלג,
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן