הרמת פנים בחוטים

סוג הרדמהמשך הטיפולתוצאהטיפול המשך
מקומית בהזרקה40 דק'מיידיתאחרי שנה

מהם חוטי הרמה?

חוטי הרמה הינם חוטי תפירה מיוחדים, עם קרסים זעירים לאורך החוט

 

כיצד הם פועלים?

בשלב הראשון, מיד עם הכנסתם, הקרסים שעל החוטים נתפסים בריקמה התת עורית ומושכים אותה למעלה. כך ניתן לקבל באופן מיידי אפקט מכאני של הרמת הלחיים, קו לסת, קמטים מתחת לשפתיים,  לחי תחתונה.  האפקט הסופי  – הגברת ייצור קולגן,  יותר יעיל משאר החומרים המוזרקים (כמו פרופילו,  רדיאז ועוד).

 

למה חשוב עידוד ייצור קולגן חדש?

קולגן הוא החלבון שתומך בעור ומרים אותו (מונע את נפילתו עם ההזדקנות). הקולגן מדלדל עם השנים,  החל מגיל 40 לערך מתחילה נסיגה בכמות הקולגן בכל שנה. עידוד הקולגן הוא חלק בסיסי וחשוב בטיפולים להצערת הפנים.

 

כיצד מבוצעת הכנסת חוטי ההרמה?

לאחר הרדמה מקומית בהזרקה (בדומה לרופא שיניים),  מוחדרים 4 חוטים ארוכים לאזור קו הלסת והלחי בכל צד של הפנים. אחרי 3 חודשים מכניסים עוד 2 חוטים בכל צד.

 

למי מתאים הטיפול?

בעיקר לנשים עם נפילה משמעותית של הלחיים ועם איבוד קולגן משמעותי,  שמעוניינות באפקט מיידי.

 

לכמה זמן נמשך האפקט?

אפקט ההרמה נשמר כחודש וחצי ואז מתחילה נסיגה באפקט. על כן יש להכניס עוד 2 חוטים בכל צד לאחר 3 חודשים. לאחר מכן – פעם בשנה תחזוקה ע"י הכנסת 2-4 חוטים בכל צד.

חודש לאחר הכנסת החוטים הראשונה מתחיל ייצור קולגן,  אשר מגיע לשיא לאחר 3-6 חודשים. ההשפעה נשמרת כשנה.

 

מה צריך לבצע לפני הטיפול?

אין צורך בהכנה מיוחדת, במידה והינך נוטל/ת מדללי דם,  יש להפסיקם מראש.

 

מהם הסיבוכים בחוטי הרמה?

לאחר הטיפול יינתן מרשם לאנטיביוטיקה וסטרואידים למספר ימים,  על מנת למנוע זיהום ובצקת.  הכאבים חזקים יחסית, יש להצטייד במשככי כאבים וליטול מספר ימים. ייתכנו שטפי דם. תתכן מגבלה בפתיחת הפה, יש לאכול אוכל רך שבוע,  ייתכן ויהיה קושי ללעוס אוכל מוצק בשבוע הראשון.

מאמרים ומידע

הזכויות על מסמך זה ונוסחו שמורות לדר' אורי פלג. המידע במסמך זה הינו כללי ומיועד להשלמת מידע למטופלים בלבד. אין להשתמש במסמך זה, בחלקו או בכולו, לצורך פרסום המידע הרשום בו בכל צורה שהיא (בכל מדיה כתובה או אלקטרונית, הרצאה מול קהל וכו'), ללא אישור מראש ובכתב מדר' אורי פלג. כל הכתוב במסמך זה אינו תחליף לייעוץ פרטני אצל רופא מומחה

להתחלת השיחה
אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג ממרפאת אורי פלג,
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן